Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

    Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży produktów prowadzonej przez spółkę pod firmą Hilmi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, za pośrednictwem sklepu internetowego: www.hilmi.pl (zwanego dalej „Sklepem internetowym”).

    § 1 Definicje

  1. Klient- podmiot, z którym może być zawarta umowa sprzedaży na odległość zgodnie z niniejszym Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa
  2. Konsument- osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  3. Przedsiębiorca- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  4. Przedsiębiorca korzystający z uprawnień konsumenta- osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  5. Sprzedawca- oznacza prowadzącą działalność gospodarczą spółkę pod firmą Hilmi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego 81D, 40-748 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001037348 NIP 9542855748, będąca właścicielem Sklepu internetowego.
  6. Sklep internetowy- strona internetowa działająca w domenie: http://www/hilmi.pl, za pośrednictwem której Sprzedawca prowadzi działalność.
  7. Towar- rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego
  8. Login- indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia konta Klienta w Sklepie internetowym.
  9. Hasło- ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie internetowym.
  10. Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży zawierana na odległość między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

§ 2 Informacje ogólne

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest spółka pod firmą Hilmi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001037348, telefon komórkowy: 662 455 433, pon.-pt. 10.00-16.00 (opłata za połączenie zgodna z pakietem taryfowym operatora)
  2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową Towarów oferowanych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  3. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  4. Każdy Towar znajdujący się na stronie internetowej Sklepu jest fabrycznie nowy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysłania Towarów do klienta z innych miejsc niż adres właściciela sklepu internetowego.
  6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów magazynowych towarów objętych tą formą sprzedaży. O anulowaniu takich zamówień klient zostanie poinformowany przez Sklep drogą elektroniczną. Informacja taka będzie podstawą do zwrotu ceny, o ile taka cena została zapłacona przez klienta.

§ 3 Warunki sprzedaży

  1. Informacje zawarte na stronie sklepu internetowego Sprzedawcy nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.), a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.
  2. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży wybranych przez Klienta towarów, będących przedmiotem zamówienia.
  3. Klient składa zamówienie wyłącznie za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresem: www.hilmi.pl.
  4. Sprzedawca powinien niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin, potwierdzić przyjęcie zamówienia, przesyłając stosowny komunikat na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, są następujące:
    1. Łącze internetowe przepustowości 150-300Mb/s,
    2. przeglądarka internetowa,
    3. monitor bądź wyświetlacz w rozdzielczości co najmniej 1.200x800 pixeli,
    4. włączona obsługa plików „Cookies” i Java Script,
    5. posiadanie i podanie aktywnego adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczącej realizacji zamówienia,
  7. Zakazane jest dostarczenie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez niego usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
  8. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  9. Na korespondencję e-mailową Sprzedawca udziela odpowiedzi od poniedziałku do piątku w godz: 10:00-16:00. Na pytania dostarczone w soboty i dni ustawowo wolne od pracy odpowiedź zostanie udzielona w pierwszy następujący po tych dniach dzień roboczy. Wszelkie zapytania należy kierować na adres e-mail: hilmiarganoil@gmail.com.
  10. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17.00, w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  11. Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia po kliknięciu przez Klienta przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.
  12. W przypadku braku towaru, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, Klientowi przysługuje uprawnienie do rezygnacji z zamówienia w całości bądź też tylko z pozycji, która wydłuża/-ją czas realizacji zamówienia.
  13. Do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT na życzenie).
  14. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do założenia konta. Kupujący ma obowiązek zachowania w tajemnicy danych umożliwiających zalogowanie do konta i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.

§ 4 Sposób płatności i czas realizacji zamówienia

  1. Złożone zamówienie może zostać opłacone, w zależności od wyboru Kupującego
    1. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    2. za pomocą karty płatniczej,
    3. za pośrednictwem systemu płatności internetowych (np. PayU)
    4. za pobraniem.
  2. W przypadku wyboru formy "przelew tradycyjny", towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie bankowym Sprzedawcy w wysokości 100% wartości zamówienia w terminie 2 dni roboczych od daty wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Sprzedawcy.
  3. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem tradycyjnym jest obowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie opłaty za złożone zamówienie we wskazanym wyżej terminie rozumie się jako odstąpienie od umowy sprzedaży przez Klienta.
  4. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim uzgodnieniu tego z obsługą Sklepu.
  5. W przypadku płatności za pobraniem, towar zostaje wysłany w ciągu dwóch dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
  6. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu płatności internetowych PayU.
  7. Cena Towaru podana w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną i niepodlegającą zmianie, niezależnie od ewentualnego późniejszego wprowadzenia przez Sprzedającego zmian w cenie Towarów, rozpoczęcia promocji lub wyprzedaży.

§ 5 Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zgodnego z Umową sprzedaży.
  3. Sprzedawca informuje na stronie internetowej Sklepu o czasie realizacji dostawy oznaczonym w dniach roboczych.
  4. Termin realizacji zamówienia i dostawy wskazany na stronie internetowej Sklepu liczony jest w dniach roboczych z uwzględnieniem terminów określonych w §4 niniejszego Regulaminu.
  5. Klient samodzielnie wybiera sposób dostawy produktów spośród dostępnych na stronie Sklepu Internetowego.
  6. Zamówienie dostarczane jest do Klienta za pośrednictwem wybranego dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

§ 6 Niezgodność towaru z umową. Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
  3. Konsument odstępuje od umowy poprzez złożenie oświadczenia Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (załącznik nr.1 Regulaminu)
  4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonuje zwrotu na rzecz Konsumenta wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
  5. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże on wyraźnie inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami.
  6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie do tego upoważnionej. Celem usprawnienia procesu zwrotu towaru zaleca się dołączenie paragonu lub faktury VAT do zwracanych Produktów.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  8. Zwracany Produkt winien zostać odesłany na adres: 40-748 Katowice ul. Generała Grota Roweckiego 81D.
  9. Prawo odstąpienia Konsument może zrealizować poprzez przesłanie uzupełnionego formularza odstąpienia.
  10. W przypadku poniesienia przez Sklep kosztów wysyłki towaru do Konsumenta, koszty te podlegają zwrotowi z tym, że jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

§ 7 Warunki reklamacji

  1. Wszelkie reklamacje zamówionego towary rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia na adres hilmiarganoil@gmail.com. Odpowiadamy, tak szybko, jak to jest możliwe.
  2. Proces składania reklamacji:

  3. 1. Wyślij wiadomość e-mail na adres hilmiarganoil@gmail.com (w zgłoszeniu prosimy o podanie numeru zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne i jego opisu).
    2. Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy do Ciebie potwierdzenie z jego otrzymaniem i skierujemy reklamację do rozpatrzenia.
    3. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się drogą mailową w celu poinformowaniu o jej rozpatrzeniu.
  4. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z BOK numer telefonu 662 255 233

  5. § 8 Rękojmia- stosunki między przedsiębiorcami

    1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego (Przedsiębiorcy), jeśli rzecz sprzedana ma wadę.
    2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
    3. Sprzedawca obowiązany jest do wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.
    4. Sprzedawcy obowiązany jest przyjąć od Kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
    5. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.
    6. Wada polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, w szczególności, gdy:
      1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
      2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił kupującego
      3. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
      4. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym
    7. Jeżeli Towar ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie lub bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną
    8. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeśli Przedsiębiorca wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
    9. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

    § 9 Postanowienia końcowe

    1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie bezpośrednio ze strony internetowej Sklepu.
    2. Załączniki stanowią integralną część niniejszego Regulaminu.
    3. Ewentualne spory powstałe na gruncie zawartej między Stronami Umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    4. Sprzedawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, oraz inne sposoby polubownego rozwiązywania sporów wymienione na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. Zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. Zm.).

    § 10 Ochrona danych osobowych

    1. Administratorem danych osób, składających zamówienia, dokonujących zapisu na newsletter, wyrażających zgodę na profilowanie (o którym mowa w ustępie 14 poniżej), właścicieli kont na stronie www.hilmi.pl, a także wszelkich innych osób, udostępniających swoje dane osobowe, jest Adil Hilmi.
    2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod wskazanym wyżej adresem, oraz pod adresem e-mail: ahilmi@interia.pl i numerem telefonu: 662 455 433.
    3. Administrator przetwarza następujący zakres danych:
      1. dane adresowe (adres miejsca zamieszkania, adres dostawy produktu, adres e-mail, numer telefonu),
      2. dane identyfikujące (imię i nazwisko, adres IP, data urodzenia, płeć, numer konta bankowego, ID urządzenia, lokalizacja)
    4. Dane wskazane w ust. 3 powyżej, stosowane są w następujących celach:
      1. składania, realizowanie i rozliczanie zamówień
      2. procedura reklamacyjna,
      3. zapis na newsletter (za zgodą Klienta),
      4. informowanie o konkursach, promocjach, rabatach oraz innych informacjach handlowych i marketingowych (za zgodą Klienta),
      5. tworzenie listy mailingowej, by efektywnie realizować cele wskazane w lit. c i d powyżej (za zgodą Klienta),
      6. rejestracja w e-sklepie (za zgodą Klienta),
      7. profilowanie (za zgodą Klienta),
      8. przesyłanie Towaru do Klienta,
      9. obsługi procesu reklamacyjnego w oparciu o rękojmię lub gwarancję,
      10. zwrotu towaru w wyniku odstąpienia w oparciu o przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta,
    5. Administrator, dla realizacji wskazanych wyżej celów, działa w oparciu o zgodę klienta, a także w zakresie niezbędnym, do wykonania umowy z Klientem bądź do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy na żądanie, wniosek lub prośbę Klienta, którego dane dotyczą. Administrator przetwarza również dane w zakresie niezbędnym do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów – Administratora lub osoby trzeciej, w tym do ewentualnych sporów sądowych lub pozasądowego dochodzenia roszczeń.
    6. Administrator będzie przekazywać dane następującym podmiotom:
      1. firmom kurierskim, odpowiedzialnym za dostarczanie towarów Klientom,
      2. stronom serwisów społecznościowych, celem łatwiejszego dostępu do Klienta i optymalizacji usług
      3. serwisom pomagającym Administratorowi w optymalizacji usług i zapewnieniu indywidualnemu Klientowi satysfakcjonującej oferty
      4. partnerom Administratora, w tym spółkom produkcyjnym, członkom grupy kapitałowej Administratora – celem optymalizacji produkcji, dostawy oraz wykonywania procedury gwarancyjnej.
    7. Administrator z każdym z wymienionych wyżej podmiotów zawiera umowę o powierzeniu przetwarzania danych, poprzedzoną szczegółowym badaniem, czy podmiot ten daje rękojmię właściwej ochrony danych osobowych. Administrator gwarantuje bezpieczeństwo przekazywania i przetwarzania danych osobowych przez wskazane podmioty.
    8. Administrator może przekazywać dane osobowe do kraju trzeciego w sytuacji, gdy serwer podmiotu wskazanego w ust. 7 powyżej znajduje się w tym kraju trzecim.
    9. Administrator przechowuje i przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w niezbędnym zakresie i w czasie uzasadnionym współpracą z Klientem.
    10. Klient ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma również prawo przeniesienia danych osobowych do innego, wskazanego podmiotu. Żądania takie wymagają zgłoszenia Administratorowi w dowolnej formie.
    11. Klient może w każdym czasie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych we wskazanym przez niego zakresie. Żądanie takie należy zgłosić Administratorowi w dowolnej formie.
    12. Klient ma prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w formie przewidzianej przez przepisy prawa.
    13. Brak zgody na którąkolwiek z czynności przetwarzania nie powoduje automatycznie braku możliwości korzystania z usługi oferowanej przez Administratora, której ta czynność przetwarzania nie dotyczy.
    14. Administrator, za zgodą Klienta, wykorzystuje dane do zautomatyzowanego przetwarzania danych, celem optymalizacji oferty dla zindywidualizowanego Klienta (profilowanie). Profilowanie polega na śledzeniu koszyka Klienta, jego ruchu w e-sklepie (za pomocą ramek rekomendacyjnych, sieci afiliacyjnych i innych). Następnie dane przekazywane są do systemów, gdzie Klient – w ramach preferencji – przyporządkowany jest do danego segmentu (ze względu na płeć, wartość zakupów i tym podobne). Administrator wykorzystuje również silnik rekomendacyjny, który sugeruje Klientom produkty w oparciu o przeglądane oferty.
    15. Efektem profilowania jest utworzenie zindywidualizowanej informacji handlowej lub marketingowej dla konkretnego Klienta. Informacja przekazywana będzie – w zależności od zakresu udzielonej przez Klienta zgody – w formie wiadomości e-mail, ramki rekomendacyjnej oraz w ramach sieci afiliacyjnej.
    16. Administrator gwarantuje zasad przestrzegania danych, zawartych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.